Плащане, доставка, гаранция

ПАЗАРУВАНЕ

За да пазарувате в онлайн магазина на TERGAN ® е нужно да се регистрирате, или да напълните пазарската кошница, след което да въведете данните си при следващата стъпка от пазаруването.
След изпращане на поръчката ще получите съобщение на електронната си поща. Наш служител ще се свърже с Вас по телефона за нейното окончателно потвърждение.
Ако по някаква причина загубите паролата си за дстъп, ползвайте страницата “Забравена парола”.

ПЛАЩАНЕ

  • С наложен платеж при доставката - в този случай доставката се оскъпява с 1% от стойността на поръчката.
  • Авансово по банков път

   Получател: АРГОС ЕООД
   IBAN на получателя в лева: BG49UBBS80021008691512
   Банка: ОББ
   BIC код: UBBSBGSF
   Основание за внасяне: номер на поръчката 

  • През системата PayPal
  • През системата Epay.bg

ДОСТАВКА 

Цена

Стойността на транспорта се заплаща от клиента.
Единна цена на доставката за цялата страна - 6.00 лв. с включен ДДС за пратки до 2кг.
Доставки се извършват и извън страната. Тарифите са установени от куриерската фирма. За повече информация можете да разгледате приложената Тарифа, да пишете на електронната ни поща, или да позвъните на телефоните за контакт.

Срок

Доставката се извършва от куриерска фирма на посочения в поръчката, или при регистрацията Ви адрес.
Времето за доставка на поръчката е средно 2 до 3 работни дни след получаване на потвърждение от клиента.
Поръчките от събота и неделя се обработват в понеделник.
За поръчки, направени по време на празнични дни, е необходимо да се свържете с нас за допълнителна информация!

Начин

Доставката се извършва от куриерска компания Интерлогистика, Еконт или доставчик избран от Вас. По e-mail или телефон ще бъдете уведомени кога е изпратена поръчката Ви. Ако имате допълнителни въпроси можете да пишете на електронната ни поща: store@tergan.bg или да се обадите на тел. 0878 775671.
По желание на клиента всеки продукт може да бъде опакован като подарък като тази услуга е напълно безплатна.

ГАРАНЦИЯ

За всеки закупен продукт получавате гаранционна карта в която са описани гаранционните условия.

Рекламация

Ако получената от вас стока е повредена или има дефект, можете да направите рекламация, като се свържете с нас. За целта трябва да върнете стоката с надлежно попълнена от вас информация за вида рекламация в гаранционната карта, която придружава всеки продукт.
Ако рекламацията е основателна, рекламираният продукт се подменя с друг от същия вид. В случай, че не може да бъде осигурена замяна на продукта, заплатената от вас сума се възстановява. 
Ако рекламацията е основателна, разходите по връщането на рекламирания продукт и доставката на нов са за сметка на търговеца.

Условия за замяна/връщане

Клиентът има право да поиска замяна на избрания продукт или да се откаже от поръчката си.
Закупеният продукт може да бъде заменен/върнат в рамките на 7 работни дни от датата на получаването му.
Продуктът трябва да бъде върнат във вида, в който е доставен (с копие от фактурата и попълнен формуляр за връщане) и при следните условия:

  • да не е ползван
  • да не са свалени етикетите
  • опаковката му да не е нарушена (опаковката на пратката може да бъде отваряна), да не е зацапана или повредена по друг начин.

Разходите по връщането на продукта са за сметка на купувача.
Ако избраният продукт не е наличен в момента, поръчката може да бъде забавена. В този случай клиентът своевременно се уведомява за възможното забавяне.
Можете да върнете вашите продукти по пощата, или с куриер (разноските по доставката на новия продукт се поемат от TERGAN ®) или директно в магазините в България.
Разходите по връщането на продуктите са за сметка на Клиента.
Стойността на върнатите продукти се възстановява по банков път.
Стойността на доставката не се възстановява. 

За повече информация, препоръки и нередности може да се свържете с нас на:
E-mail: store@tergan.bg
Телефон: 0359 878 775671

Екипът на TERGAN ® Ви желае приятно пазаруване!